Abonelik, Harvard Business Review Türkiye'nin basılı dergi, hrbturkiye.com ve iOS/Android uygulamalar üzerinden erişilen online arşivini kapsayan ücretli hesap türüdür.
Üç farklı abonelik modeli bulunmaktadır:
- Dijital (Onilne Arşiv + Mobil Uygulamalar)
- Sınırsız Erişim (12 Sayı Dergi + Dijital)
- iTunes (iPad, iPhone ve iPod Touch)
Dijital veya Sınırsız Erişim paketlerinden birine bireysel ya da kurumsal abone olmak için Abonelik sayfasını ziyaret edebilirsiniz.
50 adet ve üzeri abonelik talepleriniz için destek merkezimizden mesaj göndererek bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Eğer sadece iPad, iPhone ve/veya iPod Touch üzerinden dergiyi takip etmek istiyorsanız Apple App Store üzerindeki HBR Türkiye uygulamasını indirerek uygulama içerisindeki Abone Ol seçeneği ile Apple ID ve şifrenizi kullanıp abonelik oluşturabilirsiniz. Bu abonelik sadece iOS uygulamalarında geçerli olup Android uygulamalar ve hbrturkiye.com üzerinde geçerli değildir.
Dergi Gönderileri Hakkında
Basılı dergi gönderileri her ayın sonunda toplu olarak yapılmaktadır. Ayın 25’ine kadar yapılan aboneliklerin ilk dergisi takip eden ay yayınlanan sayıdır.
Örnek Senaryo: 26 Ocak - 25 Şubat tarihleri arasında oluşturulan bir aboneliğin ilk dergisi Mart sayısıdır.
Dijital Abonelik Hakkında
Siparişinizi oluşturduğunuz hesap ile hbrturkiye.com, iOS ve Android uygulamalarımıza giriş yapabilirsiniz. Sipariş tarihinizden itibaren 365 gün boyunca tüm içeriklere erişim sağlayabilirsiniz.
iOS uygulamasını Apple Store'dan indirmek için tıklayın.
Android uygulamasını Google Play Store'dan indirmek için tıklayın.
Yorumlar
0 yorum
Makale yorumlara kapalı.